Επικοινωνία

Δημοτικό Σχολείο Κορησού

Τηλ.: 2467307075
mail@dim-koris.kas.sch.gr,

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς
Στα πλαίσια της εφαρμογής και υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος: «Το χαρτόκουτο των σχολικών αναμνήσεων» από το κοινωφελές ίδρυμα Λάτσης, έχουμε την οικονομική δυνατότητα καθότι το πρόγραμμα είναι επιδοτούμενο, να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο φωτογραφικό υλικό που να σχετίζεται με τη σχολική ζωή από τα χρόνια του 1950 μέχρι σήμερα.
Σας παρακαλούμε, να μας βοηθήσετε ώστε να ενώσουμε τα ξεθωριασμένα κομμάτια της σχολικής ιστορίας που βρίσκονται ξεχασμένα σε χαρτόκουτα, παλιά συρτάρια, και κιτρινισμένα φωτογραφικά λευκώματα, για να φτιάξουμε μια μεγάλη ασπρόμαυρη ιστορία που θα ξετυλίγει τις μνήμες του κοντοπαντέλονου και της ποδιάς . Ψάξτε λοιπόν και ανακαλύψτε αυτούς τους θησαυρούς της ζωής, που θα σκιαγραφήσουν στιγμές από τα ωραιότερα χρόνια της ζωής σας!
Μπορείτε να φέρνετε τις φωτογραφίες στο σχολείο για να τις καταχωρίσουμε στο ηλεκτρονικό αρχείο και να σας τις επιστρέψουμε με σεβασμό στην ιστορική και συναισθηματική τους αξία.
Θα θέλαμε αν σας είναι εύκολο και γνωρίζετε τα πρόσωπα που απεικονίζουν οι φωτογραφίες, να τα κατονομάζετε, εφ’ όσον βέβαια τα πρόσωπα της φωτογραφίας είναι λίγα και αναγνωρίσιμα.
Προσδοκούμε στη βοήθειά σας.
                                                                    Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


  
ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ»

              Εγκρίθηκε το ιστορικό-πολιτιστικό πρόγραμμα «Το χαρτόκουτο των σχολικών αναμνήσεων» από το κοινωφελές ίδρυμα του ομίλου Λάτσης. Το πρόγραμμα είναι επιδοτούμενο, το εκπονεί η ΣΤ΄ Τάξη με υπεύθυνο διαχείρισης του προγράμματος τον Διευθυντή του Σχολείου και συντονίστριες τις: κ. Γκάμα Σταματία, Καλλίνικου Κωνσταντίνα και Παντοπούλου Μαρία. Το πρόγραμμα αφορά την αξιοποίηση του αρχειακού υλικού του Σχολείου από το 1950 μέχρι σήμερα. Σκέψη δική μας είναι να ερευνήσουμε, να εμπλουτίσουμε, να οργανώσουμε το φωτογραφικό αρχείο του Σχολείου και ένα αντιπροσωπευτικό μέρος αυτού να το εκδώσουμε σε μορφή λευκώματος, το οποίο θα εμπεριέχει και ιστορικές αναφορές από τη σχολική ζωή και την τοπική ιστορία.
Υποβλήθηκαν συνολικά 171 προτάσεις σχολείων και τελικά εγκρίθηκαν δεκαεφτά!
Ακολουθεί ο πίνακας των εγκρίσεων.

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15
Α/Α
ΠΕΡΙΟΧΗ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ
1.     
Δράμα
2ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας
Οι δρόμοι του κρασιού και του Διονύσου στη Δράμα
Τοπική Ιστορία-
Περιβάλλον
2.     
Δράμα-Παρανέστι
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Παρανεστίου Δράμας
Έχω το δικαίωμα να είμαι διαφορετικός
Σχολική και Κοινωνική Ζωή
3.     
Έβρος-Αλεξανδρούπολη
5ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης
Απόηχος Βυζαντίου
Τοπική Ιστορία-Νέες Τεχνολογίες
4.     
Καστοριά-Χλόη
9ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς
Γινόμαστε Φίλοι
Συνεκπαίδευση Ειδικής με Γενική Αγωγή- Σχολική και Κοινωνική Ζωή
5.     
Καστοριά-Κορησός
Δημοτικό Σχολείο Κορησού Καστοριάς
Το χαρτόκουτο των σχολικών αναμνήσεων (Αξιοποίηση του σχολικού αρχείου)
Τοπική Ιστορία-Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
6.     
Κιλκίς
8ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς
Φ(e)τολόγιο-Το ηλεκτρονικό φυτολόγιο της χλωρίδας του νομού Κιλκίς
Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
7.     
Κιλκίς
5ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
Όταν οι κούκλες ζωντανεύουν, μεγάλους και μικρούς μαγεύουν…(κουκλοθέατρο)
Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης
8.     
Κιλκίς
8ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
Οι μικροί σπηλαιολόγοι του 8ουΝηπιαγωγείου Κιλκίς παραδίδουν εξ’ αποστάσεως μαθήματα σπηλαιολογίας
Περιβάλλον-Νέες Τεχνολογίες
9.     
Κιλκίς- Αξιούπολη
2ο Δημοτικό Σχολείο Αξιούπολης
«Απ’ Αξιού ευρύ ρέοντος»-Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
10.  
Κιλκίς-Μικρόκαμπος
Δημοτικό Σχολείο Μικρόκαμπου Κιλκίς
Όλα μαζί τα δάχτυλα του χεριού δίνουν το χάδι κι ας μην είναι κανένα ίδιο με το άλλο: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διαφορετικότητα και την αλληλεγγύη
Σχολική και Κοινωνική Ζωή

11.  
Ξάνθη
4ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης
Το 4ο Δημοτικό Σχολείο αφηγείται στιγμές απ’ το χθες στην Ξάνθη
Τοπική Ιστορία-Διαχείρηση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
12.  
Ξάνθη-Κένταυρος
Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Κενταύρου
Ένας Κένταυρος …στη Θράκη!
Τοπική Ιστορία-Σχολική και Κοινωνική Ζωή
13.  
Ξάνθη-Κιμμέρια
Δημοτικό Σχολείο Κιμμερίων
Διαχείριση απορριμμάτων-Ανακύκλωση
Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη-Σχολική και Κοινωνική Ζωή
14.  
Πέλλα
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πέλλας
Θησαυροί των Μακεδόνων, στο πέρασμα των αιώνων: Ξίφη, μάσκες, στεφάνια και αγγεία παιχνίδι και δημιουργία
Τοπική Ιστορία-Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
15.  
Ροδόπη- Κομοτηνή
2ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής
Όταν τα μαθηματικά συνάντησαν την τέχνη δημιούργησαν μια ζωγραφιά…
Θετικές Επιστήμες και Δραστηριότητες Τέχνης
16.  
Σέρρες
13ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
Σκηνοθέτες Φιλαναγνωσίας
Φιλαναγνωσία-Νέες Τεχνολογίες και Δραστηριότητες Τέχνης
17.  
Φλώρινα
5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας «Θ. Καστανός»
RoboHarmony: Τα ρομπότ παίζουν, εμείς τραγουδάμε
Νέες Τεχνολογίες και Δραστηριότητες Τέχνης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου